Saturday, September 02, 2006

 

Kiša je padala a ja sam plakao...

Sve je bilo kao sto sam priželjkivao. Stavili su Anu protiv Serene kao prvi meč na Artur Ashe stadionu, od 7 sati, ali šugava kiša pada ceo dan. Drugu partiju je trebalo da igra Nadal, tako da bi to bio puni doživljaj. Najpre su otkazali mečeve u toku dana, a kad sam stigao tamo, i dalje je bio pljusak, tako da su otkazalli večernju sesiju i baš mi je bilo krivo. Ali sam dobio kompenzaciju za sutra, u večernjim časovima, gledaću Federera, a druga partija je dubl, braća Brajan. Mislim, puca mi stvar za braću Brajan, ali dobro i oni su najbolji dubl sveta, tako da verovatno može da bude zanimljivo. Druga dobra stvar je da dobijam i Grounds admission, što će reći da mogu da idem na sporedne terene, po principu FCFS. A što je najbitnije, prognoza kaže da sutra neće padati kiša. Dakle, gledaću ove naše po dublovima na sporednim terenima i na Louis Armstrong-u, Rožea i BB.

a, naučih se da stavljam slike :)

Nego, sinoć sam sa Zlateskim i onim Poljakom bio u jednu kafanu. Kad smo stigli tamo, Zlateski reče da je već bio i da je pravo sranje, ali bio je pljusak, tako da nismo mogli mnogo da biramo. I Marko je bio krenuo sa nama, ali je odustao. I ništa uđemo ti mi u kafanu, kad ono jebi ga, ono na tri sprata, različita muzika i te fore. Gore neki tehno, na sredini neka kao popularna muzika i dole rep malo tvrđi. Ovako ne mogu da vam objasnim zašto klub i jeste sranje, jer na prvi pogled izgleda sasvim super. Mislim da može mnogo bolji provod da se nađe na drugim mestima, ali u odnosu na ovo što mi imamo po Srbiji, i ovo je premija. Mislim, generalno nije loše. E, ono što je bilo zanimljivo, neđe oko tri sata, organizovali su amaterski striptiz, takmičenje za 300 dolara. Mislim, kod nas to ne bi moglo da se desi da neko od posetilaca kluba tek tako skine pred svima. Zato ovo stvarno jeste otvoreno društvo. To što kod nas ne bi moglo tako nešto da se desi, nikako ne znači da smo mi manje promiskutitatetni :), već samo da su oni opušteniji.

Nasnimio mi zlateski domaće hitove na laptop, pa slušamo Ruzmarin i neke pesme od D-Fence, posebno Šveđu.

Život teče dalje. Dok dobuje kiša u ritmu tam-tama kroz noć...

Comments:
Ma trebali ste vi njih da zapljusnete srpskim seksipilom...
eee bre trista dolara!!
;D
 
ma el se skidale cure ili neki debeljani?
i kako mozete da kazete da je sranje ako je ovo prvo :)
 
I jedno i drugo. Ne mislim da je to bilo sranje, vec klub ko klub. A i nije bas sranje, reko sam da ne mogu da objasnim...
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?