Monday, September 11, 2006

 

My way on the highway

U jebemu, danas sam se baš navozao. Planirao sam da krenemo iz Bostona negde u 12, međutim, sinoć sam baš kasno lego, tako da sam spavao do 12, pa posle toga smo išli kod Džune na poso, njemu bio rođendan, pa nas malo častio. Sinoć je bilo dobro, igrali smo basket na MIT-u. Imaju puno sala, sve su velike, imaju terene za basket, odbojku, bazene... Dobro smo se izigrali, 2-3 sata. Tamo je fora, da ako ima 8 čoveka, da se igra na dva koša, pa smo se istrčali ko manijaci. Prvih par partija smo igrali nešto mešano, a na kraju smo igrali Srbija-Grčka. Nas četvorica, Zlateski, Džuna, Marko i ja. protiv tri Grka i još jednog, ne znam odakle je. Oni bre Grci su skroz skapani, ali mi smo krenuli da igramo u stilu naše reprezentacije i počeli da gubimo. Na kraju smo ih stisli i pokazali ko je gazda :)

I ništa, danas smo tek u tri sata krenuli, 8 sati smo proveli na putu, od čega smo imali dve pauze. Utrnula mi desna noga od pritiskanja gasa. Dobra stvar je što smo danas samo jednom promašili skretanje, nadam se da ćemo već sutra odraditi perfect :) Sutra idem pravo za Nijagaru, tamo provodimo nekoliko sati, a potom krećemo ka Vašingtonu i spavamo u mestu Erie, pored jezera. Umoran sam i ne mogu više da pišem, tako da ću samo slike da postujem i u krevet konačno.

Ovi ludaci sa MIT-a šta su radili :)


Comments:
cekaj sta radi onaj kamion na vrh zgrade !?!?
 
Brate, stavili ga ovi manijaci sa MIT-a. Tako s vremena na vreme urade neku ludost, ranije su stavili dekanov auto :)
 
ma looodi su ,
samo mi nije jasno kako su uspeli
 
He... hakerska tajna :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?