Friday, September 15, 2006

 

Samo kratko - Princeton je mesto slatko

Evo da se javim na brzaka,

Stigao sam u Princeton sinoc, posle dugog dugog trazenja, instrukcije koje smo dobili od Googla, kao i od ljudi koje smo pitali na putu nisu bile od mnogo pomoci, tako da smo posle sigurno sat vremena cruise-a po okolini stigli do Palmer square-a i kampusa na Prinstonu. Spavali smo sinoc i veceras cemo kod Srkija.

Prethodni dan smo bili u Washington-u, samo sto je jebena kisa pokvarila sve. Istina, prosetali smo se prethodno vece svuda gde je zanimljivo, i mogu da kazem da je Washington jako lep grad. Naravno i da jeste kad sve ziveozbiljni ljudi, takozvani seratori, pardon, senatori. Hteo sam da preskocim ogradu u Belu kucu, medjutim, Marko me je obuzdao. Inace, sad verovatno ne bih cukao ovaj post, vec bi me rastrgli dzukci.

Sinoc kad smo stigli u Princeton, izasli smo sa dva Balgara, i majali smo se po, njihovim klubovima na kampusu. Da bi se uslo u te klubove, potrebna ti je kartica studentska, tako da smo dobili od nekih njihovih drugara. Ovo mi je vec drugi put da menjam identitet, posto smo isto radili kako bismo usli u salu za basket na MIT-u. Prinston izgleda da ima jako lep kampus, u poredjenju sa MIT-om, domovi su mnogo lepsi. Steta je samo sto i sada pada kisa, pa je tanjepi koliko cemo da se promajemo.

Ne mogu sada da kachim slichke posto pisem sa Srkijevog laptopa.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?